fredag 18 juni 2010

Igår var det kvartersfest. Har varit ett antal de senaste veckorna, men igår var det mitt områdes tur.

Började dock dagen med att äta en pizza. Hade ingen tid att laga mat igår, för jag skulle ha en presentation (samma som jag hade för några månader sedan =) ) senare på kvällen (Tyska kursen) så jag var tvungen att öva på den. Köpte pizza från mitt vanliga ställe som har hemkörning. Valde nu en panpizza, blev mätt efter halva. Dock så hatar jag tysk pizza (och kebab). Smakar helt enkelt inte bra. Klarar inte av att äta *censur*.


Innan festen hade börjat var en ambulans på plats. Så har det varit på varenda fest här. Bra eller ej vet jag inte.


På innergården var det helt fullt med folk. Riktigt trevlig stämmning. Men vädret kunde varit mycket bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar