onsdag 7 april 2010

Äntligen har jag nästintill blivit frisk, bara lite trötthet och lite små saker kvar. Har inte varit i skolan nu på två dagar. Trodde aldrig jag skulle sakna skolan, men det gör man. Att bara vara inne i sitt rum i 6 dagar är inget kul. Särskilt inte när min rumkompis hade sina föräldrar hemma, då kände jag mig fången i mitt eget rum. Bloggen har varit rätt så död av förstårliga själ. Tyvärr blir det inte så mycket bättring på den fronten denna vecka. Har redovisning nästa tisdag och slutprov nästa torsdag.

Är beritgad till att vara utan skola denna vecka utan min läkare (var lite av orsaken till att jag inte gick till skolan idag *host*).


Idag så vaknade jag upp när skolan var slut för de dödliga. Lars och Arne kom förbi och vi gick ner till en gräsplätt och spelade lite freesbee. Var rätt så kul, mycket tack vare vädret var så bra.



Nu på kvällen har jag suttit och gjort min presentation till nästa tisdag. Presentationen handlar om Porsche, så klart. Har inte hunnit skrivit något skript än, gör det nog imorgon.

Nu ska jag ner i källaren och hämta lite tvätt som är klar.

PS Gick bra på duggan som jag hade för ett tag sen. Fick 2.5 (medelbetyg av tre delar). 5 är sämst här och 1 är bäst. Jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar