söndag 25 juli 2010

Idag var på Porsche museumet med min italienska granne. Riktigt trevligt, som vanligt =) Vi började med att gå in på dealershipen. Stod bland annat 2 stycken Carrera GT och en 911 Sport Classic. Sport classic är så himla fin. Den skulle dock varit perfekt om man kunde fått den i annan färg och med inte klarljus bak.



Inne på Museumet stod GT3 RS:en från 24 timmars loppet på Nürburgring, som jag var på. Denna bil var både körd dit och hem, lagligt!!!! Den slutade på 13 plats, respekt!


Utanför fabriken hittade jag en till Sport Classic.



En ny Cayenne Turbo. Riktigt fin i gul faktiskt.


En av mina nya favorit bilar, Boxster Spyder.


Och för er som inte gillar Porschar kan jag bjuda på en Lambo. Denna drog på för fullt precis där jag stod. Helt underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar