tisdag 9 mars 2010

Hittade något konstigt idag i ett av rummen i källaren. Provade att använda den ena saken till höger. Kostade 1,5 euro per gång. Något säger mig att det kommer bli dyrt att använda denna saken.


Tyska kursen går rätt så bra. Lyssna och läsa går utmärkt men grammatiken är djävulskap. Vi ska ha en 15 minuter lång presentation, på tyska så klart, under kursen gång. 15 minuter är verkligen lång tid. Valde dock sista tillfället för detta. Två dagar innan provet. Hoppas min tyska är lite bättre då=) Ämnet är "favoritbok". Sa dock till läraren att jag inte läser böcker. Fick så svaret att jag kunde prata om favoritbil. Det du! 15 minuter om Porsche.

Imorgon skall jag till Zuffenhausen, så räkna med ett fint och långt blogginlägg imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar